Nu har jag varit på landet!!

Hur är det med alla underbara människor där ute?
Med mig är det bara underbart!! (förutom min blåsa på överläppen ;S) Har idag jobbat min första dag på mitt sommarschema och med det menas att jag började kl halv 7 istället för 7.. och det gör stor skillnad faktiskt även om man inte kan tro det!! vill ha sovmorgon ;P

I helgen har jag som sagt varit i Karins sommarstuga och solat badat snackat skit och bara haft det underbart =) första doppet blev det ju också igår och det kändes mycket bra.. mycket varmare än jag tordde det skulle vara, behagligt faktiskt! Var så skönt att bara komma iväg för två dar.. komma bort från storstaden och allt jobba och jobbigheter! Tyvärr så blir det inga bilder i detta inlägg eftersom jag fortfarande inte har hittat min kameraslad och kan därför inte föra över bilderna till datorn!! *Snyft*.. men kommer ett nytt inlägg om helgen så fort jag hittat sladden!

Nu är det dags för mat så ska förberda pastasalladen och sen blir det mums med käk :D
Ha det lovely.. pusskram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0