Full fart igen!

Ja då har man vart uppe och flängt sedan kl 6 imorsen.. skulle ju nämligen följa min kära vän Erik in tll centralen! så han inte åker vilse igen.. hihi, ne då! ville bara vara lite sällskap! =) Nu sitter jag här och har precis pratat med karin om när vi ska åka och så vidare.. det är nämligen så att vi ska ut till hennes sommarstuga över helgen på Värmdö!! Jihoo.. Sola!


Glada Karin!

Jag ska nu käka frukost och sedan packa klart, för kl 8.40 går bussen här utanför och då måste jag vara redo!! då beger jag mig till Örby för att hämta upp Karin och för att sedan vidare åka till hökarängen där vi ska hämta en bil som vi ska låna av hennes kompis.. Jag ska nämligen köra i sthlm för första gången idag ;S snacka om nervositet! ;P hihi!

Ska blo såå skönt att bara få ta det lugnt och sola en helg, njuta av värmen, ska i och för sig iväg halva dagen idag på en liten "utflyckt" så kommer bara bli lite sol idag men desto mer imorgon :D Nu ska sofie käka.. men ni får ha en underbar helg så höres vi imorgon när jag kommit hem!!

Pusspuss och sola gärnet nu!
<3


Kommentarer
Postat av: Maria

bra dag att välja som första dagen då du kör i sthlm, med tanke på stokcholm maraton :P hahah!!! Hoppas att du kommer ha det bra, du kan väl höra av dig när du har tid, puss

2008-05-31 @ 23:19:43
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hejhej!

Hur mår du?

Vaknade du på rätt sida idag i den sköna solen? :)

2008-06-02 @ 07:16:00
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Desamma :)

2008-06-02 @ 21:58:09
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0