Nytt försök - Nytt ställe!!

Ja då var jag tillbaks på ruta ett igen!! Det spelar ingen roll hur mycket jag verkligen säger till mig själv att nu NU den här gången ska jag verkligen skriva med jämna mellanrum i bloggen.. men nu står jag här igen och har inte skrivit sen juni!!! Suck på mig..!! men gör väl som vanligt och tar nya tag och gör ett nytt försök ;)

Om det har hänt saker sen sist oxå! Ne kanske inte jättemycket men jag har ialla fall hunnit börja i skolan nere i Småland, närmare bestämt 3mil väster om Värnamo på en skola som heter Stora Segerstad.. Utbildningen jag går heter Företagare Med Hund, så nu har jag fått för mig att jag ska bli duktig på hundar =) det hoppas jag ialla falla att jag ska lyckas bli, eller iallafall bättre efter 1år på denna skolan!!
Jag trivs hur bra som helst och klassen som består av 15(inklusive mig) hundtokiga tjejer är helt underbara hela högen! trodde faktiskt aldrig att 15 tjejer nånsin skulle gå så bra ihop som vi gör.. vi har redan haft flera mysiga spel/film och tjejkvällar, Görskojj :D
Wiggo, Winna, Urax och Emiko leker i trädgården =)


Nu ska sofie sova!! imorn ska det fixas ytterligere med skoluppgifter och förhoppningsvis hitta en praktikplats tills nästa vecka! =) sov så gott!!
Puss Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0