Örslösa

Igår var jag och syster en sväng hem till Anna Jonsson och deras hus i Örslösa för en fika och lite skitsnack!! Vad underbart fiint hus dom har byggt upp, är inte alls avundsjuk ;P Var jätte kul att träffa Anna igen och se hur stor Thea har blivit, har inte sett henne sen hon var nästan nyfödd, söt flicka! 

 
Söta goa katten som gotta sig!! Blåbärs- och kladdkake ballerina blev det =)


Thea, Anna och Elina


Thea gottar sig med kaka runt hela munnen ;P



Jag och snällaste Enzo!

 
Tillslut efter ca 100 försök så fick jag en bild med Elina och Enzo där Elina inte ser helt skräckslagen ut ;P


Var även på kvällen i Vinninga bibliotek och förtidsröstat =) Har skött mig som svensk medborgare, STOLT :P
Nu ska jag in till stan och träffa sommarjobbschefen för lite planering .. ha en bra dag!
Puss på er..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0