En dag i Lindas stuga!!

Ja det var ju då meningen att jag skulle ha publicerat detta inlägget för nästan två veckor sedan men det har bara blivit liggandes.. hmm!! men bättre sent än aldrig ;) Dessa bilder är alltså från en soldag i Lindas sommarstuga ute på Kållandsö.. Jag och Linda gotta oss i solen och sen lite senare kom Tobias med mat till oss när vi slitit hårt med brännan ;P

 















 

Hoppas alla har haft en UNDERBAR Midsommarhelg och inte tagit det lugnt för fem öre.. ;)
Jag är slitnare än någonsin efter arbete hela helgen, minimalt med sömn, midsommarfirande och Scotts i Olstorp i lördags.. men inte är jag ledsen över det utan laddar istället för en trevlig och fartfylld kväll ikväll eftersom Måndaxklubben starar idag =) Ohh ja!! Nu kör vi Anna, Lovisa, Jennie, Amanda och alla andra som tänkt ha sköjj ikväll ;)

Ha det toppen och Pöss på er!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0