Juni!!

Ja Juni är redan här, tiden bara springer iväg!!
Och riktigt sommar väder ska vi allt få nu över långledigheten, eller för vissa då, jag jobbar såklart heela helgen! :P Men har iallafall kunnat njuta av solen idag! Mamma och jag spelade lite kubb, två omgångar och jag vann båda såklart ;P Måste ju öva nu när man ska spela turnering i sommar =) Pappa spelade en golfrunda med Larsa och när han kom hem blev det mat och kaffe ute i solen, såå underbart!!



Om en timma måste jag åka till jobbet så får la ligga och pressa lite till ute i solen och försöka få tillbaka solbrännan igen innan det blir dags att göra iordning sig!

Ha en underbar dag ute i solen mina vänner.
So long!! Sophie!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0