6:e Juni

GRATTIS SVERIGE

Ja idag är det ju Sveriges nationaldag och hur firas det?? Inte nått.. eller?? Om man jämnför med Norge så är det precis som om vi skäms för att vara svenskar, det tystas ju nästan ner att det är nationaldagen, som jag och en tjej sa på träningen, man fick ju inte ens sjunga nationalsången i skolan för att visa respekt för de som inte är hel-svenskar i landet.. hmm knas tycker jag! vi är ju ändå i sverige!! Men men nu ska jag inte starta en debatt om detta inte, vad har man gjort idag då?? Jo blev en dag med mor och far hemma i trädgården i solen, jag lekte lite med kameran och tog massa bilder och senare hakade Tobias på med tjejen och det blev grillat och rabarberkaka! =)

Klockan 18 var det dags för andra fotbollsträningen och guud så gött det var, förstår inte hur jag inte kunnat spelat fotboll de senaste 5 årena!?! Att bara få lattja och sparka på en boll är underbart.. =)
Nu har bror min även begett sig tillbaka till Götet men som tur är så kommer han tillbaka till helgen igen och stannar en vecka, Jaaa!! =D


Här har ni lite bilder från idag, vad man kan hitta i trädgården i Klockargården ;P


Flaggstången är i topp!!

 
Blommor, sprang runt lite med bollen för att se så jag inte skulle skämma ut mig på träningen ;P


Sa heej till kossorna =)

 
Goseligos..




Klapp klapp

 



 

 
Pappas fina grillset, självklart i form av golfprylar :P


Träd och grenar sågades ner under dagen!!

 
Far och mor!!





Ha en fortsatt trevlig nationalkväll
over and out//Sophie




Kommentarer
Postat av: therese

MYS :)) åhh liite avis faktiskt... här e hett o ska ta bussen till jobbet nu, inte särskillt kul. hoppas vi ses snart! Puss ♥

2011-06-07 @ 15:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0