Those Lips!!

Sitter nu så låångt bort från tv:n och Björn som möjligt nu eftersom han har på hockeyn nu! usch vad trist.. jag kan verkligen inte kolla på det, (ursäkta fredrik) men jag gillar verkligen inte hockey och har aldrig gjort.. men men
När jag iallafall satt här i min ensamhet så hittade jag denna vackra låt;
those lips  hoppa till 45sek in i klippet!!!

Nu kommer björn här och skriker att han inte har något att göra bara för att det är paus.. och då blir man helt plötsligt väldigt viktig!? vi får se hur det blir sedan när andra perioden börjar igen!!??
Nu ska jag fortsätta hänga här! :P

Ha det bra..
Details in the Fabric
Pussar..



Kommentarer
Postat av: Maria Karlsson

haha du har samma inställning som jag hade innanj ag träffade fredrk, fan vad trökigt med hockey å så är den jämt på tven verkligen under hela vintern å framfrörall under VM å OS ;) hihi! Jag förstår dig gumman, men blev förvånad över att björn kollade på hockeyn, visste inte att han hade intresset för det. ha det bra gumman å hoppas vi får se dig här hemma snart igen, pussar!

2009-05-12 @ 22:38:41
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0