Would you raise again?

Idag har dagen runnit förbi som vilken som helst.. har jobbat mellan 6.45-16.15 efter det åkte jag hem och vi (björn och jag) bestämde oss för att t a en promenad som vi har varit duktiga att göra på senaste tiden.. men sedan ångrade Björn sig och jag blev sur då vi inte kunde ta nästa promenad förräns fredag då jag jobbar kväll imorgon och onsdag! :(

Så då bestämde jag mig för att jag går över till grannen och går ut med hans hund, har inte gjort det tidigare men vet att han inte går ut varje dag så jag gick dit. och nu har jag kommit hem efter nästan 40 minuters promenad med söta vovven! =D och sofie är glad! hihi..




Vill bara visa er denna låt också som jag bara älskar, Dessa tre tjejer (Charlotte Centervall, Linda Ström och Frida Öhrn) var ju med i Melodifestivalen deltävling 2 men gick tyvärr inte vidare.. men jag kan inte sluta lyssna på den. bara älskar den!!!




Ha en bra kväll för det ska jag ha..
Nu blir det pappas favoritgryta! :) Mums..
Pussar på'er





Kommentarer
Postat av: elina

ojojoj, nu lever väl du i himmelriket ;) haha. Är det hunden som skällde på baksidan i julas eller? :)

2009-03-09 @ 20:05:22
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0