Våffeldagen!!

Då var jag tillbaka igen efter lite mer än en veckas uppehåll.. :P
Just nu gräddas det våfflor för fullt i köket, Mums!
Tidigare idag begav jag mig till nacka forum för att lämna tillbaka några böcker och även köpa ett våffelgärn för att tillägna denna speciella dag =) men hela resan slutade med lite extra shoppingpåsar ;)

Detta var det jag fick med mig i påsarna;

  

   

Supersnygga Gladiatorskor från Euro sko
Vita tygskor från Euro sko
Svarta tygskor från

 

Våffelgärn
från Media Markt



En söt Rosaglittrig tröj/klänning från Sisters - (som jag fyndade på rea)


Köpte även tre glitter ögonpennor och en kajal från H&M, och ett vit/blå randigt linne/Klänning från VeroModa som blir jätteläckert till sommaren, ska försöka komma ihåg att lägga upp bilder på det till imorgon! =)
Nu ska jag fortsätta äta mina goda våfflor.. Muuums!

Ha det bäst!
Pussar <3



Kommentarer
Postat av: elina

haha som sagt, bättre sent än aldrig!! Och jag försöker få bort honom så gott det bara går.. (A).

Fina skor du inhandlat. Vad kostade tygskorna, det var ju nämligen sådana som var slut i min storlek i hela stockholm !! Ring mig imiorgon ;) fast sent, för jag är ledig och sover länge :D

2009-03-25 @ 22:10:52
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0