Utmaning..

Det är så att jag har blivit utmanad av min kära kusin... :)
Så här ska det gå till:

-
- Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj där den sjätte bilden
- Visa bilden i bloggen och skriv någonting om den
- Invitera fem stycken nya att vara med på utmaningen
- Länka till dom och låt dom veta att dom är utmanade.



Inte den roligaste bilden att visa men, sitter helt slitna och nyvakna på julaftonsmorgon! :) detta är alltså bilder från senaste julafton hemma hos oss i stockholm 2008. =)

Nu utmanar jag:

Maria
Sofia
Sofie
Jenny
Diana

Lycka till! =)
Pussar på er..

Kommentarer
Postat av: elina

sofie pluttan, jag visste att man skulle utmana.. men jag ignorerade det lite (A) haha!

Härligt när du får lite fritid så att du kunde ändra bloggen och även uppdatera, snyyggt :D

2009-03-06 @ 17:16:36
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0