Promenad pastasallad och planer..

Då har man varit duktig ytterligare en dag till =) Var ute på nästan en hel timmes promenad efter jobbet med björn och grannhunden, riktigt skönt och mysigt!! kändes nästan som hela famijen var ute och gick ;P
Efter promenaden blev det matlagning, nämligen pastasallad .. Mmm! såå underbart gott med en enkel fräsch och god pastasallad. och det är även vad det får bli till lunch imorgon!!

Jag har även bestämt ännu två planer för helgen, på lördag förmiddag så ska jag och Björn åka och fixa lite grejer inför kanske möjliga händelsen till sommarn som jag pratat om tidigare :) så nu börjar det hända grejer och kanske, kanske så får ni snart vet vad som sker när vi själva är mer säkra! =) På lördag eftermiddag ska vi sedan hem till B's pappa med familj och hälsa på, ska blir mycket trevligt! =)

Nu ska jag göra iordning mig för kvällen för imorgon kommer en ny dag med nya utmaningar som ska tas me!..
ha det bäst. pusskram



Kommentarer
Postat av: Emilia

Va nyfiken jag blir :) berätta!!

2009-03-15 @ 14:42:37
URL: http://emiliaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0