Mendurå!?

Ja då sitter man hemm från jobbet idag! Begav mig först iväg på mogonen men blev hemskickad med en gång då första personen hade halsfluss och inte behövde avlösning då.. så jag bestämde mig för att stanna hemma resten av dagen då också eftersom jag har haft ont i halsen i helgen och imorse tänkte jag ge det en chans men känner att jag inte vill smitta någon anna ifall jag åkt på samma!? menmen...

Tänkte bara bjuda på detta härliga klipp från Kenny begins.. längtar tills den kommer på bio.. och det är inte långt kvar heller! =)


Mendurå!?
Mendurå!?


Bara älskar Björn Gustafsson alltså! han är så grymm.. snygga moonwalks :)
Ha det bäst. kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0