I hate this...

Shit allså, jag vet inte vart jag ska ta vägen..?? Jag har precis kollat på filmen Twilight.. ja jag vet, jag är efter. men nu har jag ialla fall sett den och jag är helt fast!! Kan inte förklara det men jag bara smälter bort. Det är inte många filmer genom tiderna som fångar en så på ett så bra men ändå konstigt sätt.. det är nästan som en drog!

Så fort filmen tog slut la jag mig ner bedjande och skrek; jag vill se filmen igen.. Jag är helt Fast!! går inte att förklara riktigt, men har förstått på andra som sett den också att de fått någon liknande känsla.. Helt Sjukt!!



 


Aja.. puss på er!


Kommentarer
Postat av: elina

I told you... ;)

2009-03-08 @ 13:00:47
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0