Hundvakt!

Nu har jag suttie och kollat på tv och käkat amerikanska pankakor sedan jag varit och lämnat av Amanda vid saltsjöbanan! Har nämligen haft Amanda (K.T) så besök här sedan igår kväll efter att hon varit på båtresa med syster och mamma för att fira födelsedag!!


Amanda och syster ..


Under skrivbordet ligger nu lilla skrapino och vilar, var jag än går så förljer hon efter och lägger sig berdvid. Jag är nämligen hundvakt åt min granne då han är bortrest några dager. så en fin liten tibetansk terrier är det som bor i våran lya här nu.. =)


Skrapino sover i soffan! =)

Ska alldeles strax börja fixa mig för att åka till jobbet, jobbar nämligen kväll idag. så bara att börja då antar jag så jag inte blir försenad! :P
ha det bäst! Pöss



Kommentarer
Postat av: ida

grattis på födelsedagen=)

2009-04-13 @ 21:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0