Hope and glory!

Ja då ska man käka sin gröt och sedan fixa iordning sig för dagen! full fart framåt =)


Nu är frågan för kvällens bravader!? Vem vinner melodifestivalen?
Jag kan inte riktigt ärligt säga vem som är bäst, men man har ju favoriter och det är väl; Måns, Alcazar, Emilia och EMD tror jag.. vem/vilka tycker ni ska vinna??

Ajja det blir en riktigt spännande match ikväll ialla fall, det är en sak som är klar!
När jag satt här imorse och kikade runt så hittade jag denna verisionen av måns låt;

 
Och jag får lov att säga att denna var mycket bättre.. men men!!

Ha det bäst.
pussar


Kommentarer
Postat av: elina

faaan, en operasångare vann :( jag ville ju ha 1000 miles, de är ju bäääst :D haha

hur gick det idag btw?

2009-03-14 @ 22:25:09
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Frida

Verkligen skit bra!

Du har möjligtvis inte den i mp3 format? :D

2009-03-16 @ 20:01:03
Postat av: Sofie svarar

Ne jag har tyvärr inte det. men säger till om jag får det =)

2009-03-17 @ 12:06:05
URL: http://avhelamitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0