Här kommer helgen..

...eller ialla fall de utlovade bilderna från förra helgen nere i mariestad i sommarstugan =D
Bered er på masssssa bilder ;)

Lördag - Isvandring och isblockshockey =) +besök

   
Ute på hal is...
        
Vi spelade som sagt isblockshockey.. hihi
 
Björn drog ner mössan på lillebrorsan. shysst..! men visst är dom lika med deras huggtänder!?
 
Jag William och Björn + jag och wiliam som kastade snö.
   
ViTT.. Jag gjorde en fin snöängel men som William tyckte var finare med intryckt aniskte...
 
Stor och lillebror.. och lillebror såg något roligt, antagligen!? lillan!

 Senare kom farmor farfar mormor och morfar till ella och william



Söndag
- Sböbyggardagen!! :D

 
Jag byggde en fin snögubbe med hjälp av pernilla! blev även en snölyckta,..

 
Snökatt och en liten Häst...
 
Medans byggde björn en stor snöborg.. :)

 
Jag och william.. jag på hästen!

William glad!

Trots allt tjat från william hela helgen om att bygga snögubbe och snöborg och våra stora ansträgningar för hans skull så var han livrädd för allt sedan! aja.. det var roligt ändå, kom tillbaka till barnåldern själv igen ;) hihi..

är ni nöjda nu?
ha det bäst.. pussar





Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilka fina bilder :)



Jag utmanat dig! Kolla min blogg!



Puss

2009-03-04 @ 18:23:42
URL: http://emiliaandersson.blogspot.com
Postat av: Emilia

Vilka fina bilder!



Jag har utmanat dig! Kolla på min blogg :)



Puss

2009-03-04 @ 18:26:14
URL: http://emiliaandersson.blogspot.com
Postat av: elina

åh äntligen ;) haha !!

Så söta ni är och det ser ganska så härligt ut.

Du ser ju ut att trivas i Mariestad, haha så staden kanske inte är så pjåkig ändå eller vad säger du sofie? ;) grrr..

2009-03-04 @ 21:11:15
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0