hallå och hej..

Hej alla glada människor!!
Hoppas ni har en toppendag trots detta underbart tråkiga väder,, för när jag klev upp i morse så vaknade jag till en alldeles vit mark som igår var nästan helt kal! tusan också! jag som var så glad över att våren äntligen var på väg hit! eller inte.. men men, man får göra det bästa av situationen,,, kanske bygga snöborgar och snökatter!?? vem vet..

Nu har jag precis kommit hem efter en riktig tung och stor handling på Willys.. släpade hem allt i en smockfull drag/shoppingvagn plus en välfylld kasse!! jobbig jobbigt, men ska man få det billigare och slippa handla flera gånger så får man kämpa lite också! hehe..

nee, nu ska jag käka lite för om lite mer än 1 timma så ska jag bege mig till jobbet för att jobba kväll!! trist i detta väder men det är bara att köra på. blir ju skönt att komma hem sen och få krypa ner i en varm go säng =)

ha det guld.
Pussar



Kommentarer
Postat av: Diana

det är bra att du fyller på skafferiet ;) för snart kommer tjocka Diana och Elina :D:D:D!

2009-03-10 @ 20:04:21
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0