Friends!!

Är det någon mer än jag som tycker att FRIENDS är hur bra som helst på att göra reklamer, reklamer som verkligen når fram och får en att tänka till!! inte bara ytterligare en reklam som rullar förbi och man funderar i någon sekund utan en sådan reklam som man verkligen nickar till till!!
Tycker verkligen deras senaste reklamfilm var hur bra som helst!! :



En annan som det har gjort tidigare som också satte sig i hjärtat var denna;


Det stämmer verkligen det här med att ett enda litet Hej kan vända tillbaka hela livet för en enda människa, det kan betyda såå mycket! tänkt på det.

Nu ska jag kämpa mig ner till affären för att handla hem lite saker till kvällsmaten som ska fixas idag också, orkar inte riktigt egentligen då halsontet har blivit värre och jag har även fått lite huvudvärk :S inte bra nu när jag ska få besök på torsdag utav två av mina absoluta favoritpysslingar ;)

Ha det bra ialla fall ni andra små krya människor
puss på'er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0