SEMESTER!!

Jihoo.. nu har min semester börjat.. efter jobbet kl 16 var jag en fri människa fram till den 22:e.. hela två veckor semester väntar nu! =) Jag kommer resa hem till lidköping imorgon och vara framme vid 20.02 i vinninga, så den som vill välkomna mig får gärna stå där ;) hihi!!

Sedan väntar en häktisk vecka.. Student, årsdag, bal, kompisar familj! =)

  • Måndagkommer hem till vinninga kl 20.02
  • Tisdag Förberedelser inför studenten, städa baka laga mat m.m
  • OnsdagElina tar studenten kl 16.00
  • Torsdag - Sofie <3 Björn 3år :)
  • Fredag Elinas studentbal, hjälpa henne hela dagen!
  • Lördag INGET PLANERAT??
  • Söndag - INGET PLANERAT??
Så här kommer min vecka ungefär se ut.. veckan där på kommer antagligen bli lite lugnare. sol och bad, sommarstugan, Liseberg? kompisar familjen och allmänt semester =)



Ha det bäst så hörs och syns vi :D
Pussar kram



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad kul att du kommer;)

vi ses ju på onsdag,på kvälen alltså!

jag ska ridankl.16.00

2009-06-07 @ 20:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0