Sofie + Björn

Fick i Uppdrag av kusin emilia att göra denna så jag får la ta och göra det ;)



Jag & min partner:


Vad heter ni? Björn och Sofie

Hur träffades ni? På Lindhas 18årsfest 2006!

Hur länge har ni varit tillsammans? Snart 2 år 7mån! sedan den 11 juni 2006! =)

Är ni förlovade? Nej

Bor ni ihop? Ja, sedan augusti 2007

Har ni barn? Nej

Har båda körkort? Nopp.. bara jag!

Kommer du ihåg er första kyss? Japp, det gör jag!! =)

Vem sa "Jag älskar dig" först? Björn!

Vem är äldst? Björnen

Vilka stjärntecken är ni? Jag är Vädur och Björn är Lejon

Vem fyller först på året? Jag 13april och Björn 8augusti

Vem är längst? Björn

Vem sjunger bäst? Det är svårt.. kanske jag? ;P

Håller ni i handen på stan? Jo då, oftast brukar vi det! men är jobbigt att klänga hela tiden ;)

Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej, hade ingen aning om vem björn var innan även om vi gått i samma skola ett år!

Vad har ni gemensamt? ja du! gemensamt vad är det? vi har samma framtidsplaner, vilket är lite hemligt, vilket gör att vi har samma intressen båda är lite galna av oss ;) och vi är båda två vilsna bönner i storstan =D

Blev du kär i första ögonkastet? Tror nog det, hade hört lite om björn innan och det första jag sa när jag såg honom var: - Är det han? shit han är ju skitsnygg! hihi..

Har ni någon speciell låt? Vi har ingen bestämd riktigt, men en låt som jag tycker om att björn sjunger för mig är nice and easy med Michael Bublé!! =)

Har ni några "fri kort"? Nej!

Har ni stora framtidsplaner? Ja, det har vi... =)

Har ni gråtit i varandras armar? Jopp, det har hänt!

Har ni varit utomlands tillammans? Nee.. inte ännu!

Vilket är ert bästa minne? Ja du det var en bra fråga! finns många bra dagar! men kanske alla hjärtans dag för två år sedan, var riktigt mysigt!

Vem lagar bäst mat? Det är nog Björn faktiskt.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Lagar mat kollar Tv och myser :)

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Japp

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? mm. jag i vinninga och björn i stockholm, så 40mil ungefär ;P

Blir du lätt svartsjuk? Nej, inte nu längre, kanske lite i början!

Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer!

Brukar nån av er prata i sömnen? Händer att Björn gör det ibland men hände faktiskt häromdagen att jag gjorde det.. (eller mumla) hihi!!



Så då har ni svaret på mig och Björn :D
Blev det godkänt Emelia? hihi
Puss kram




Kommentarer
Postat av: Jenny

hej,du smitta alla utom mig;]

2009-01-08 @ 22:28:52
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp det blev godkänt! :P förutom att jag inte stavar Emilia med e (Emelia...) :P



Så stora hemliga framtidsplaner alltså... nu blir man ju nyfiken :D

2009-01-09 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0