Sofie är stor nu! =)

Ja idag och även igår har sofie fått tagit stort ansvar.. jag har nämligen fått haft med mig en lärling.. en tjej som gått bredvid för att lära sig ALLT jag kan =) så hon vet vad hon ska göra själv när hon börjar.. är riktigt stolt över mig själv att jag klara av denna uppgift :P Sofie har blivit stor nu =) mina två dagar har sett ut så som;
  • Suttit och halvsovit i bilen med någon godsak i handen var 3:e minut - då hon ska lära sig lättare att hitta genom att köra
  • Suttit ner och bara njutit - då jag fått hjälp med hälften av arbetet
  • Ätit och sedan lämnat disken - då hon varit så snäll och bara tagigt min disk och diskat upp =)
Jag har blivit riktigt bortskämd nu.. kommer bli svårt och ensamt att jobba på torsdag igen.. undra om jag klarart? hihi..

Nu ska jag fortsätta lite med "hemlisen".. bra gissningar allesammans.. säger inget men gissa gärna mer! Bra försök maria men jag säger ännu inget ;P hihi!

pussar



Kommentarer
Postat av: elina

You are spoiled !! :D

2009-01-20 @ 19:52:02
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, jag kan ju drömma om det iaf =) Ja, Buggkursen var riktigt roligt, men jag måste erkänna att man fuskat lite tidigare när man buggat, det här var helt anorlunda, men det finns ju tydligen många olika sorters bugg, ser fram emot att ta en sväng om med dig ;) Å jag tror att det kommer går bra på torsdag, haha å vadå ta mer ansvar, du lät ju lärlingen köra och diska din disk ;) Tihii! Pussar!

2009-01-20 @ 20:00:44
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Jenny

Säg!

2009-01-21 @ 14:50:19
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0