Jaaaaa... eller?

NUuu har äntligen planerna startat och denna gången på allvar för något stort som för hoppninsvis kommer ske till våren/sommaren! =) kan inte avlsöja det nu eftersom jag vill bevara det som en liten "hemlis" fram tills jag/vi är säkra på denna händelse! men ni får gärna gissa om ni vill ;P alltid roligt att se vad ni kan tro det är =D

Idag har jag jobbat och ska även göra det imorgon med! för tillfället så står båda pojkarna i köket och lagar mat och de har även fixat lite i lägenheten idag! jag börjar fundera på om bröderna johansson är sjuka eller om de slagit i huvudet riktigt hårt?? för i vanliga fall är den ena "en groda utan ben" och den andre precis som hans namn "säger" en ideliggare när det gäller städa och plocka iordning... :P jaja.. man kan ju alltid hoppas att det håller i sig och inte bara är en engångsförteelse!?? hihi..




Nu ska jag fortsätta med planerna .. hihi
puss kramar




Kommentarer
Postat av: julia

men neej ni får inte :( om det nu är det jag tror att det är :P

2009-01-17 @ 22:50:24
Postat av: Maria

Jag tror att ni kommer skaffa en liten hund ;)

2009-01-18 @ 13:36:52
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Jenny

Heej,vad är det skriv på bdb när du vet säkert!!

2009-01-18 @ 18:20:22
Postat av: Maria

eller flytta till Norge och tjäna penagr, eller anske till och med förlova er.. äh, nu har mina gissningar tagit slut. Du kan väl höra av dig någon dag! Ha det toppen, puss!

2009-01-18 @ 21:41:46
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Maria

Nä, nu är jag bombsäker, Äntligen har båda ni bönner kommit på att storstaden inte är ngt för er å att ni saknar alla här hemma så mkt att ni ÄNTLIGEN flyttar tillbaka så att man kan få träffa sin bästa kompis lite då och då =) Var jag nära?

2009-01-19 @ 22:18:27
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: safe

luktar det förlovning på gång? haha hur mår du? :D sötsofie!

2009-03-04 @ 18:59:24
Postat av: safe

luktar det förlovning på gång? haha hur mår du? :D sötsofie!

2009-03-04 @ 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0