Det fattas en bit i mitt hjärta!!

Kan inte riktigt beskriva hur det känns, eller det kanske inte är så svårt, för jag vet inte själv vad jag känner? Kan inte förstå att det har hänt och kommer nog heller aldrig riktigt acceptera det!

31/12-2008 kl 11.05 somnade min underbara mormor in och fick återferenas med morfar. När jag pratade med mamma en timma innan så berätta hon att mormor var dålig och att hon var hos henne, jag tänkte inte så mycket mer på det eftersom mormor så många gånger varit nära gränsen, men dagen efter nästan hoppat ur sängen så jag trodde det var ytterligare ett sådant tillfälle. Men när mamma sedan ringer och säger;
- nu har mormor somnat in!
Högg det i hjärtat och jag kunde inte riktigt ta in det hon sa, jag fick verkligen tänka efter och försöka förstå vad hon hade sagt.. tårarna började rinna och hjärtat gick i två delar!!

Att mormor, min underbara glada charmiga humoristiska mormor inte fanns hos oss längre, jag kunde bara inte förstå det. jag kan fortfarande inte förstå det..


Margareta Johansson 1926-06-05 - 2008-12-31


Mormor betydde och betyder fortfarande otroligt mycket för mig.. hon var den som alltid var glad och fick alla att skratta med sina plötsliga härliga skämt! hon har alltid haft en stor del av mitt hjärta och kommer alltid att ha det också även om det känns som en bit saknas nu!

Älskar dig mormor och hoppas att vi syns i framtiden uppe i ditt slott i himlen!!
<3




Kommentarer
Postat av: sofia

tänker på dig!

2009-01-05 @ 21:50:40
URL: http://tusenminuter.blogg.se/duhadetid
Postat av: Maria

Tänker på dig gumman!

2009-01-05 @ 22:26:51
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Emilia

Beklagar gumman =/ Jättetråkigt!...

2009-01-06 @ 12:42:50
Postat av: Amanda Kyle

Du ska veta att jag tänker på dig, jag finns här för dig om du vill prata.

Jag visste att du hade en oerhört bra kontakt med din mormor, hon var underbar de gånger jag träffade henne <3

2009-01-12 @ 19:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0