Dags att dra!

Då ska vi alldeles strax bege oss för att träffa B arbetskamrat i forum nacka för att snacka skit och dricka lite öl, var länge sedan de träffades! men själv ska jag väl bara sitta och prata eller kanske ta mig en cider eller så!

ikväll ska ju nämligen mina två underbara stockholmare komma hit.. Therese och Karin! =) var alldeles för länge sedan sist! karin träffa jag senast för 2½månad sedan och therese träffa jag strax innan jul! :( men nu ska vi ha en riktigt trevlig och underbar tjejkväll med lite vin skratt skitsnack och kanske något spel!? ska bli roligt att träffas igen och framför allt visa våran nya lägenhet som de inte sett ännu!! spännande!


Therese, karin och jag i midsommras!

Ska givetvis snarast möjligast lägga upp lite bilder på lägenheten så även ni får se den också!
See ya! Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Maria

det var på tiden det där med bilderna på lägenheten tycker jag :P

2009-01-24 @ 19:27:10
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du ska säkert köpa en hund,eller hur??

2009-01-26 @ 15:11:15
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/
Postat av: anna lans

vad söt du är pinglan! :)

2009-02-01 @ 21:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0