hallå där...Igen!

Nu har jag lugnat mig efter helgens bravader och de två första dagarna på veckan =)

I helgen var det "lantliv" som gällde, jag och Björn begav oss nämligen till B pappas sommarhus utanför mariestad och gottade oss.. eller ja! lekte är väl mer rätt ord. B har ju nämligen två väldigt små syskon på 3- och 1år.. så det var lek i snön för hela slanten vilket 3-åringen tyckte var väldigt kul =) den lilla hon låg i vagnen istället..
Bilder kommer upp senare idag förhoppningsvis om jag få in dem på datorn.. :S

Nu ska jag gå ut till köket och börja göra mig semlebröd, ska nämligen vara så duktig och göra egna semlor :)



ha det bäst so long..
pussar pussis





Kommentarer
Postat av: elina

varför ska du alltid vara så duktig ?! (A)

Nu är det inte långt kvar, vi invaderar ditt place den 19e , yeay ! <3<3<3

2009-02-24 @ 22:08:20
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

wohoooo :D:D:D det ska bli sååå kul :D hehe, jag/vi längtar som tuuuuusan :D det kommer bli såå bra detta ;)<3<3

2009-02-24 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0