hallå där...

.. visste inte att det gick och skriva här och att det var fler än jag som läste? :S kanske dags att börja uppdatera lite mer då! ;P haha..

Nee men jag har försökt tidigare med gett upp hoppet då de senaste gångerna jag försökt uppdatera har det bara krånglat för mig så jag orkade inte försöka mer och gled ifrån det.,. men men now I'm back on track =)

Vad som har hänt då det senaste,, ja det allra största är väl alla hjärtans dag då men även att Maria min lilla dvärg var här och hälsade på i förra veckan ;D Jag har tyvärr inga bilder från när maria var här utan dom har hon på sin kamera, men ska försöka få dem av henne så jag kan lägga upp lite skojjsigt från dess!! Bilderna från Alla Hjärtans Dag har jag inte lagt över till datorn ännu men det ska jag försöka göra senare så ni får se vår lilla dag ;)


Mia och jag vid våran studen 2007

Idag blir det kvällsjobb precis som igår!! men innan dess ska jag försöka tämja lägenheten då den inte vill se utt och vara så städad som jag vill ha den, aja! vi får se om jag lyckas ;)

Ha det bäst.. pussar







Kommentarer
Postat av: Maria

"Jo, Mia...det är någonting som jag måste berätta för dig...." ;) haha!



Jag lägger bilderna i delade mappar på msn, men måste lägga in dem på datorn först å det kommer inte ske i denna veckan tror jag inte :P



Tack för senast, Puss!

2009-02-19 @ 20:14:49
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-02-23 @ 17:41:02
Postat av: Emilia

Jag läser! :) Så fortsätt uppdatera ;)

2009-02-23 @ 17:41:54
URL: http://emiliaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0