Fixa städa greja!!

Japp det är vad min dag består av idag! =)
Det absoult första jag gjorde när jag gick upp imorse var att diska upp disken från igår och skrubba av inne på toaletten.. efter frukosten blev det en liten paus och sedan satte jag fart inne i vardagsrummet och tömde på lite skräp och

Nu är jag inne i Klädgarderoben som det har varit full med skit i tidigare... Björn och Tim har visst trott att det varit en soptipp eller något som man bara slänger in saker som inte får plats någon annanstans.. så nu håller jag på att tömma den på deras saker som inte ska vara där inne och fixar snyggt och ställer skorna bra och hänger rätt kläderna.. Men tyvärr är det en hel del som behöver inhandlas för att allt ska kunnas ställas bra och få plats.. eftersom jag har så mycket skor så de får inte plats på bara ett hyllplan så jag måste köpa någon slags anordning som jag kan montera in och ställa skorna snyggt på :) och så behövs det lite snygga förvaringslådor eller liknande!! Hmm.. får bli shopping snart till klädgarderoben tror jag ;P


(Ingången till Klädgarderoben då förra ägaren hade den!!)

Ska lägga upp lite bilder senare när jag är klar så ska ni få se hur jag fixat (har ingen kamera hemma förräns B kommer hem) och ska även som lovat lägga ut bilder på kläderna jag inhandlade i helgen! =)


Nu ska jag ta en liten kort paus med god mat som B lagade till igår..
Kotlett blir det :)
Pussar på er..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0