Brrrr...

Hemma på rast från jobbet.. jobbhelg denna helg!! :S

Är så sur på den här jäkla datorn för tillfället nu alltså! för ca 2 veckor sedan bytte Björns bror program på datorn till något nyare, men bara för att det är nytt behöver det inte vara bra!! :( det suuuger!! allt bara är fel och kronglar.. igår kväll skulle jag lägga ut ett inlägg med videoklipp men det gick ju inte så klart för allt sedan vi bytte program så försvinner vissa knappar så jag kunde inte lägga in klippet.. skiiitsur.. och att han inte fattar när jag ber honom byta tillbaka heller.. :@

aja.. hörs senare..
Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ses vi snart :D

2009-02-09 @ 18:57:15
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Elina

Sofie, du är sääämst på att uppdatera :P !!

Och du, får jag hälsa på den helgen då mars månad börjar ? fast bara kanske ;) haha

2009-02-17 @ 19:28:15
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0