hit-dit-upp-och-ner!

Ja då sitter jag här igen efter över en månads vila, har inte haft den där riktiga skrivlusten senaste tiden. men nu är jag tillbaka och hoppas att jag stannar ett tag den här gången ;)

Ja vad har då hänt hos mig det senaste då? jag kan ju inte dra upp precis allt jag gjort men kanske ett litet ord för varje och lite bilder räcker? poolparty, packning, engelska, uteservering, kräftskiva, "hundensdag", norgeresa, endofwork, lidköping/framochtilbaka/sthlm. :) hihi!
    

Om jag ska gå lite närmare på det senaste kan jag ju säga att jag idag kom hem från lidköping efter en liten kort visit, jag åkte dit i måndagskväll och på tisdag morgon drog jag, syster, charlie och erik till halden för att söka jobb. en liten dagstripp vilket var väldigt roligt då det var en av det mysigaste städerna jag varit i faktiskt och inte så långt hemmifrån heller, knappt 2½timma från lidköping :) jag har också det senaste tillbringat min tid att packa, då vi ska vara ute från våran lägenhet den sista september, då är det bye bye stockholm =/ både skönt men samtidigt lite tråkigt.. men det ska blir kul att för hoppningsvis flytta till Norge och starta på nytt där ;)


pusspå er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0