No!

då sitter man hemma efter nästan en hel dag på stan.. det började med en sväng med syster och jag på stan där vi mötte våran kusin Emilia med pojkvännen David som vi bestämmde att vi skulle ta en fika med senare, fram tills dess gick vi på stan med maria och det slutade med att elina fick med sig en tunika hem till slut..

Efter vi var klara mötte vi upp emilia för att bege oss hem till henne och David för att ta en fika, som slutade med över 2 timmars skvaller, hihi! =) Tack så mycket min underbara kusin, får göras om snart igen!
Vi åkte sedan hem för att äta lite snabb mat för att sedan igen åka in till stan där det väntade bio med charlie; The boat that rocked... var endast tre stycken i salongen så var gott om utrymme också =) hihi!! efter filmens slut begav vi oss för att leta efter ett ATG ombud men det verkar som att lidköping sover på lördagar, för just idag hade varenade ATG ombud stängt, antingen stängde de 16 eller 18, vad är det för skit egentligen, men till slut kom vi på att 7eleven hade öppet och som tur så kunde jag hämta ut min biljett för morgondagens hemresa =) hihi



men nu ska jag dra mig till sängs för imorgon beger jag mig hemmåt sthlm som sagt och bussen går kl 12 så måste vara klar med allt tills dess =)
Sleep tight <3


Kommentarer
Postat av: ELINA

Det var smarta Elina som kom på att vi hade en 7eleven i lilla Lidköping, så tacka mig ;) hehe.

Hoppas resan gick bra, och tack för denna helg :)

2009-04-19 @ 15:20:43
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tack själv underbara kusin! :) Det va jättekul!

2009-04-19 @ 15:44:26
URL: http://emiliaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0