Hemma och ett mer ljus på tårtan!

Ja då var jag hemkommen efter en lååånghelg hemma i vinninga. har nämligen varit och firat påsk med familjen ända sedan i onsdags och kom hem sent igår kväll.. mycket härligt!!

Hann med en hel del faktiskt. om jag ska ta det lite kort bara.. hoppuppvisning för kusinen i stallet, skateboardåkning och kickboard. födelsedag med tipspromenad, wii, paaarty, tjej/grillkväll hos charlie och mycket mycket annat.. för lite mer detaljerat så gå in här .. men största händelsen i helgen var iallafall min födelsedag ;) jag fyllde ju faktiskt 21 igår, så GRATTIS till mig =D



Men här kan jag iallafall visa lite bilder från festen i lördags då vi startade hos fredrik för senare utgång till harrys där det var 20+ =) trevligt trevligt!!

   

   



 

En kväll att minnas =)
hihi.. kul hade vi minsann, speciellt med stolarna :P
Ha det bäst allesammans!
Puss kram

Kommentarer
Postat av: ELINA

ohja, verkligen en kväll/natt att minnas.. om man nu kommer ihåg något ;) haha. Ne, såklart man kommer minnas denna underbara kväll :D PUSS

2009-04-15 @ 11:52:07
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: ELINA

ohja, verkligen en kväll/natt att minnas.. om man nu kommer ihåg något ;) haha. Ne, såklart man kommer minnas denna underbara kväll :D PUSS

2009-04-15 @ 11:52:29
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0