dumma mig!!

vaknade för ca en halvtimma sedan, tusan också! när man försöker gå upp i tid och ställer klockan så ska man ändå somna om, och då 1½timma, onödigt sofie. upp och hoppa istället och njut av dagen, ne då det vill inte kroppen; Sova ska den göra.. suck!!

Aja, nu är jag uppe och redo att möta denna dagen också! =) hihi vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men börjar jobba kl 16 så får se till att hitta på något ialla fall. Saknar redan lidköping och svänget där, hände något varje dag ju, eller åtminstonne kan man hitta på något, för det finns alltid någon man kan plåga med sin närvaro.. aja! vi får se om jag kommer och våldgästar er där nere snart igen =)

nu ska jag ut och känna hur vädret är. ha det!
pussar


Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2009-04-22 @ 12:57:23
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha...när jag kommer till stockholm,då

ska jag minsann dra upp dig ur sängen så vi kan njuta heeeeela dagen;)

2009-05-10 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0