Tillbaka..

Då var jag hemma igen efter ett besök hemma hos B pappa m familj med god hemmagjord pizza och trevligt sällskap, william är ju bara för skön, skulle inte förvåna mig om han blev komiker när han växer upp =)

Vid 21-tiden var det daxs för oss att dra vidare till biografen där filmen Babylon A.D. väntade.. Var inte alls vad jag hade väntat mig och var inte alls värd pengarna och för att få se den på bio, en riktig hemma film som inte kostar ett öre!  Nee den var inte alls vad jag förväntat mig, började bra och lovande men efter ett tag tappa den helt "handling" och man förstod egentligen inte vad det handla om och när man väl gjorde det så var filmen i princip slut!??



   

Nu ska jag ännu en gång överlämna datorn till B så han blir glad och nöjd ;)
Ha en god sömn och fina drömmar! kramar
<3


Kommentarer
Postat av: Maria

nattinatti :P

2008-09-14 @ 01:55:41
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0