Snyftaren nr 1

Sitter här och störtlipar och mitt hjärta är helt krossat.. Har precis kollat klart på filmen The notebook!! det är nog den absolut bästa film jag någonsin sett och det hjälper inte att jag sett den förut utan jag gråter lika mycket varje gång.. I just Love it..

"The best love is the kind that awakens the soul and makes us reach for more, that plants a fire in our hearts and brings peace to our minds. And that's what you've given me. That's what I hope to give to you forever."



Så vackert..!!

Nu ska jag ta fram och tina falukorven så vi kan laga mat när min underbara älskling kommer hem,, Gissa om jag ska krama honom håårt och bara stå där i ett par minuter =)

Kram på er








Kommentarer
Postat av: Maria

har sett denna filmen också =) den är så bra! Om du inte har ngt för dig imorgon så kan du slå en pling för jag ska va hemma hela dagen(tror jag)

2008-09-10 @ 22:37:37
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0