Otäcka finger!!

Måste bara berätta en liten sak som hände i förrgår kväll när min kusin och hennes killer var här..
Jag skulle styla lite som jag gör iblend när jag öppnar flaskor med kapsyl när jag inte hittade en öppnare, och det brukar vara att jag öppnar med en kniv, och det har alltid gått bra, fram tills då!!

Första flaskan gå utmärkt men när jag sedan ska öppna den andra så slinter jag och får kniven på tummen, jag tror inte det är så illa för det varken gör ont eller börjar blöda, så jag fortsätter öppna, men till slut kommer det lite blod sipprandet och jag börjar känna lite smärta!!! Går till handfatet, och där får jag stå.. det slutar inte blöda och det är inte lite heller! :S kollar på fingret och ser rakt in i det.. jag har i princip Huggt mig i fingret.. hehe!! inte så smart. men med emilia, björn och david till hjälp så sätter vi på ett plåster efter en liten stunds tryck på såret..!!



Nog om det.. nu käkar jag frukost som vanligt innan jobbet och lyssnar på Björn som ligger och suckar i drömmarna ;P
Ha det bäst.. pussar kram


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas allt är bra och att du får en jättebra söndag :)

2008-09-28 @ 08:51:35
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Emilia

Ja det va inget dåligt hack det blev! Hoppas det har läknat lite nu iaf ;P

2008-09-29 @ 18:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0