Onsdag!

Då var man uppe igen och det gick förvånadsvärt bra för att vara första gången på över en vecka som jag gått upp så här tidigt.. hihi! ibland är det allt skönt att vara hemma lite från jobbet.. IBLAND! :)

Jobba var det allts. men vad ska jag hitta på idag då efter jobbet? Alltid lika segt som vanligt, och nu har jag inget och pyssla med i lägenheter eftersom vi har lyckats hålla väldigt rent och fint det senaste =) skönt ioch för sig men är det inte stökigt så har man inget och pyssla med eller klaga på ;P

Nu ska jag käka klart min goda smörgås och sedan göra iordning mig det sista för the promenix!
Ha en bra dag allesammans! Pussar


Kommentarer
Postat av: Söderlund

tja tja!

Allting bra med dig en morgon som denna? :)

Vad händer idag för din del? Något speciellt? :)

2008-09-24 @ 07:34:22
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha kunde fan tänka mig det :D

well, sthlm, i will come soon ;)

2008-09-24 @ 14:50:04
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0