Läggdags!!

Då var det dags för sängen igen! som vanligt den här tiden på dygnet.. Imorgon blir det jobb, jihoo.. och efter det blir det städning i högsta grad :P

Idag var jag och kolla på lägenheten som jag nämnde förut och den var över förväntningarna.. Storstor balkong + en liten uteplats på baksidan.. bådeock, inte vanligt att man får det så lyxigt!! stort kök var det också, jämfört med det vi har nu + att hela lägenheten skulle bytas ut när det gäller golv och tapeter.. kan man få det till sitt egna med en gång!! =) Nu gäller det bara att hålla tummarna och hoppas att de kontaktar oss och säger att just vi hade turen att få lägenheten :D



Nu ska jag hopp i säng.. sov så gott alla små turterduvor :)
Kramar och god natt!



Kommentarer
Postat av: Maria

Låter kanon, håller tummarna för dig å björn! ses på torsdag, vi hörs om fikan.. jag , sofia och anna-maria är sugna.. det blir väl runt 4 sa vi men plats å sånt fr vi höras mer om, du kan väl slå en pling imorogn när du har tid =) Kramar!

2008-09-16 @ 23:03:17
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0