Krambjörnar och charlie!!

Då var jag hemma igen i vinninga efter att ha spenderat gårkvällen och dagen med Charlie! =)

Charlie kom till mig igår vid 18-tiden för att spendera kvällen framför en harry potterfilm, trodde vi! men det sluta med att vi satte oss och kolla igenom alla våra gamla inspelningar på VHS för att hitta krambjörnarna-filmen.. tillslut hittade vi den efter en stunds letande och kollande på bla filmer på mig när jag var liten :D hihi!! Vi fortsatte sedan hem till charlie vid 22-tiden för att jag skulle sova över där!!



   

Idag vakna vi först vid halv 9 och sedan vid 10 av att syrran ringde men gick först upp vid 11 =) hihi...
När vi väl ätit våran goda och nyttiga frukost begav vi oss ut för en liten springtur.. härligt men jobbigt, känns bra efteråt ialla fall :D hihi..! vid halv 4 tiden begav vi oss in till stan för att kolla kläder och käka lite gott..





Nu ska jag fortsätta kolla på Heroes.. jihoo!!
Ha det gott.. pussar

Kommentarer
Postat av: Maria

du har väl inte glömt fikan imorgon? ;P

2008-09-03 @ 21:28:40
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej kusinen! :) Hur är det med dig?

Jag och David ska till stockholm 26-28 september, tänkte fråga dig vad man ska hitta på i storstaden :P Några bra tips? Puss och Kram

2008-09-04 @ 20:31:10
URL: http://emiliaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0