In the old village!!

Då var jag här i vinninga och har redan avklarat 2 dagar!!  kom i torsdags vid 16 tiden och då var det fika med några av tjejerna.. sofia anna-maria och maria och så självklart den största tjejen av oss alla.. Björn!! =) bilder

I  fredags var det inte alls lika roligt på dagen, var nämligen begravning som inte är det lättaste att vara på.. usch!! men det var jättevackert och dagen avslutades bra..
På kvällen sedan var det dags för utång, förfesten ägde rum hemma i min kusins nya lägenhet, var nämligen inflyttningsfest där :) mycket rolig och underhållande kväll.. vi fortsatte sedan vidare fram till Stadt där det bjöds på mycket dans och många trevliga människor att prata med.. hihi (fotografier kommer)

Idag har det vart mestadels slappning, men även en del matning till kossorna på baksidan.. har ju massa äpplen och päron på marken som ska bort och då går dom till kossorna, vilket de är väldigt nöjda med! hehe...

Nu ska jag rensa lite bland mina saker i hyllan på mitt rum här hos mamma och pappa..
Pussar påer...

Kommentarer
Postat av: Maria

fuskigt, jag vill också mata kossorna =) jag tror jag ska ta med mig en utav de där söta kalvarna hem å ha i trädgården ;) tihii! Kramar

2008-09-20 @ 19:42:22
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0