Hemma!!

Tillbaka i Stockholm och trött som en chimpans.. hihi! är såå jäkla förkyld så kroppen är helt slut, orkar ingenting. vet inte vart jag ska ta vägen! :S Men men, blir la frisk snart!!?

Ikväll händer inte så mycket ska mest bara slappa och kanske kolla på någon film eller så! Hade gärna lagt upp ett inlägg med bilderna från i fredags men har inte dessa bilder ännu... för jag glömde min kamera här.. men om SOFIA läser det här så får du väldigt gärna sända mig bilderna!! =) så ska ni andra snart på se dem..


Puss och kram på er!!


Kommentarer
Postat av: elina

jag har sänt en kuvert till dig så om du har tur kommer det snart ;) och jag vill se bilder !!

2008-09-21 @ 18:56:57
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: sofia

jag har lagt alla bilder från helgen i delade mappar på msn :)

2008-09-21 @ 19:15:15
URL: http://tusenminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0