Hemma igen..!

Då var man klar med jobbandet och det är nu dags för en rask promenad!! I minst 45minuter som jag nämde tidigare att B lovade ;P hihi.. blir nog vägen till gullmarsplan och runt lite där så vinka på mig om någon av er skulle se mig =)

Ikväll blir det lite städ också!! ska damsuga och plocka iordning lite, har ju blivit så duktig nu så vi har ordning hemma .. Förresten, fick hem bilderna idag som jag beställde här om dagen. så nöjd med dem.. blev jättebra kort!! nu ska jag bara inhandla lite album, som förmodligen blir när vi åker till Ullared!! =)

Nu drar vi! höres
Kram puss

Kommentarer
Postat av: Amanda Kyle

Gumman, säg till när ni åker till Ullared, så får ni komma förbi mig i Halmstad <3

2008-09-27 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0