Hemma i el Stockholmo :P

Nu sitter jag här hemma igen i vår kära lägenhet och slöar som vanligt ;) men en glad nyhet har jag för er ialla fall, några av er vet redan,

JAG och Björn ska börja dansa Streetdance idag!! =) anmälde intresse för två veckor sedan, fick ett samtal från dem i för 1½ vecka sedan om att jag stod på kö och i torsdags ringde de och sa att jag kommit med, och att de kunde knö in björn på en plats med ;D så ikväll bär det av!! ska bli riktigt spännande ..

    

Ska nu fixa iordning mig för staden för att leta lite träningskläder som jag ännu inte funnit, hmm! vad har man på sig egentilgen?? ska även åka ut till nacka forum för att kolla in björne när han jobbar där, bygger nämligen ställningen där inne.. =) redig pojk..

Ha det so long! pussar
<3



Kommentarer
Postat av: Therese

fy fan vad kul har jag alltid velat göra, men aldrig tagit mig i kragen ju:( hoppas det går bra, jobbar du? puss

2008-09-08 @ 13:54:53
Postat av: Maria

lycka till ikväll ;)

2008-09-08 @ 16:09:50
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0