Framme i byggden!!

Då har jag varit hemma i vinninga en heel dag nu!! =)
och inte har det hänt så mycket!! eller??

Dagen började med strömfel på gröna linjen på tunnelbanan, just den jag åker med och det ledde tillslut att jag missade mitt tåg till skövde :( suck!! jag som ändå planerat igår att åka lite tidigare med tunnelbanan för "man vet ju aldrig vad som kan hända"  och vad hände...?!

När jag väl kom fram till skövde ägnade jag lite tid med maria på skövdes högskola, där hon går, innan vi begav oss hemmåt.. väl hemma :) så käka vi lite glass i det fina vädret, golfa lite med pappa, prata med kossorna och fika när syster yster kom hem!! trevligt trevligt!!



Nu ska jag bege mig till sängs för att imorgon hjälpa pappa med att måla utbyggnaden på huset!!
saknar dig gubben och krya på dig, syns på fredag!!



Pussar <3


Kommentarer
Postat av: Maria

sorry ;) var inte i mitt rätta skick när jag skrev den om du förstår..

2008-09-02 @ 10:54:47
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: therese

skönt o komma hem, nu har jag flyttat klart.. ska bara till bagis nu och kasta lite mera saker fr lägenheten sen e jag klar... hoppas du får en skön vecka.. puss

2008-09-02 @ 12:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0