Framkallning!!

Har ni tänkt på det någong gång.. att om ungefär 40 år när man sitter med barn och barnbarn och ska berätta om vad man gjorde när man var ung och vad man hade på sig mm.. då gör man kanske inte det med mer än ord.. för tänk vilken utveckling det har skett bara de senste årena och inte bara till det positiva..

Vart har de där mysiga kvällarna tagit vägen då man kollar igenom alla bilderna från flera år tillbaka?? jo då sitter man samlade framför en databurk och kollar istället.. det är ju såå mycket mysigare att sitta och kolla i ett album och det gör vi ej längre för nu framkallar man inte bilderna  längre utan har de bara på datorn eller på en cd och tänk då om 40 år hur det blir!!
-"kom alla så ska vi kolla på cd:n..
" (alltså bilderna) inte alls samma sak!!

Och det jag vill komma till efter allt detta kackel är att jag har tagit tag i detta nu, jag har börjat samla alla bilder jag vill framkalla i en fil som jag ska lämna in för framkallning så jag kan sitta där om 40år och visa min ungdomstid för mina barn och barnbarn =) hihi

Nu är det dags för mat.. ha det
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0