Anorlunda danspass!

Igår var det ytterligare ett danspass som vanligt halv 8 på måndagar =) Men igår var det inte som det brukar vara.. igår var våran vanliga tränare borta så vi fick en annan tjej! Hon hade helt anorlunda uppvärmning och lärde oss en annan dans.. skiit kul var det!!

Var lite mer diskodans, men spelade inte mig någon roll.. har ju dansat det hela mitt liv förut så jag tyckte det bara var kul
att prova det igen!! Så jag var helt i extas efter danslektionen!! hoppa fram och tillbaka och kunde inte vänta tills jag kom hem innan jag fick visa Björn vad han hade missat!! (han var sjuk igår) Jihoo vad kul!! hoppas vi får henne någon mer gång!!


Det var denna låten med Velvet vi dansa till igår!!


Nu ska jag kolla på ytterligare ett avsnitt av ****.. ja gissa vad!!
Pussar på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0