27 Dresses!!

Då var ännu en dag avklarad och det är nu dags för sängen att omfamna mig ännu en natt med goda drömmar.. visst lät det poetiskt ;)

Har precis kollat klart på 27Dresses, underbart bra film får jag lov att säga, såå romantica :P Kastade även i mig ett stort lass GLASS under filmens gång med massa colasås och chokladkulor på =)



           

Imorgon blir det sovmorgon, än så länge ialla fall, och sen städning, löpning och träning utav dansen som vi hittills lärt oss på dansskolan!! Sova sova.. god natt med er..

Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Maria

Heej tjejen! hehe, den filmen såg jag när jag var hos er ;) skitbra :D

2008-09-10 @ 22:35:49
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0