Zoo hos Emelie!!

När jag var hemma förra gången i lidköping så var jag med tre av mina favorit tjejer!! ;) Först begav sig jag och Charlie hem till Julia i GRÄSTORP ;) för att se hur hon bodde och hälsa på hennes katter,,


Julia och hennes kissekatter =)

Efter det begav vi oss hem till Charlie för att strax åka vidare till Emelie som inte bor långt där ifrån!!


Julia fick för sig att slå mig på rumpan ganska hårt, med tyvärr var det inte bara jag som fick ont!!

Hemma hos Emelie skulle vi kolla på familjens hundvalp som de skaffat sig flör inte så länge sedan!! men de är inte det enda djuret hon har hemma på sin gård.. lyllos!!





Katterna



Gnagarna :P



Hästarna





Och vi, som roar oss





Ville bara visa er dessa bilder från en dag ur mitt liv med några av tjejerna hemmifrån!! =)
Pussar på er


Kommentarer
Postat av: julia

haha men sofie när flyttade jag till götene :P

2008-10-01 @ 19:21:02
Postat av: Alina

Godkväll på dig! :)

2008-10-01 @ 19:24:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Maria

åh fy vad avundsjuk jag nlir, å jag får ju inte ens ha en sköldpadda :( men bodde inte julia i grästorp? ;) haha, det är stockholmssyndromet bäst att du kommer hem snart, måste testa om du hittar till intersport från stadium ;) Moahaaa! kramkalas!

2008-10-01 @ 19:36:56
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Tack så jättemycket :) tycker absolut du borde se SATC filmen! Den är skiiitbraaa!



Gud vad mysigt med så många djur :)

2008-10-02 @ 01:57:54
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0