Dagens!!

Då var det snart dags att krypa i sänge efter en heldag med syster min lite var stans över storstaden! Vi började dagen med att åka till Fisksätra dit vi ska flytta 1december för att bestämma tapeter och golv, behövde lite hjälp så passade på medans elina var här som smakråd! inte lätt det där inte!!

Vid 13 tiden var vi sedan inne i centrum och vi bestämde oss då för att äta en bit mat på Jensens Bofhouse vilket är min allra första favorit när det gäller matställen, det blev en god bit kött med potatis och jensens favoritsås till.. mums!! vi bestämde oss även efter maten för att käka lite glass också så det beställdes till efterrätt.. när jag kilade iväg för att fylla på skålarna började elina småflörta lite med servitören som var någonstans i min ålder och han började flörta tillbaka.. han börja småprata med oss lite och bjöd sedan på fler stämplar än vad vi skulle få så nästa gång blir det gratis mat ;P


Glassen på Jenses..

Efteråt drog vi oss mot drottninggatan för att kolla lite kläder och det slutade med att vi hittade oss var sin tröja/klänning på H&M och jag hittade även en skjorta på VeroModa där jag fick med mig en liten GoodieBag.. min första någonsin.. jihoo!! hihi..




Veckorevyn, Veromoda tidning, Bok (Vänninorna och Kung Karl), "Resepåse", grönt-shirt, Singel med Emilia poret och en Godispåse.. skojjsigt!

Ikväll har det blivit lite seriekollande och goda hemalagade piroger av kocken själv (Björn)


Spöke på drottninggatan!

Nu ska jag kila och säga godnatt till Björn!
Ha det pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0