Tisdag!

Då sitter jag nu och tar mig en pause framför Merlin.. väldigt bra serie faktiskt :)
Om lite mer än 2timmar så anländer min syster till centralen här i Sthlm där jag ska möta henna.. jihoo, sällskap! :D hon kommer stanna tills på fredag så nu ska vi ha det trevligt tillsammans och shoppa loss för den extremt stora lön jag har fått .,..


Syrran med maria i bakgrunden! :)

Jag ska efter avsnittet försöka hinna med att städa lite till innan jag ska möta henne!! ha det so long,, pussar!



Kommentarer
Postat av: Maria

haha, du hittade inte en snyggare bild där inte lilla Maria förstörde hela bilden genom att vara i bakgrunden? :P saknar dig gumman, väntar ju fortfarande på ditt samtal som du skulle ringa när du har tid ;) så har inte vågat ringa, ha så kul tjejer! puss

2008-10-29 @ 18:15:38
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0